Срок за предоставяне: |
7 дни
|
Административната услуга се предоставя от:
|
Дирекция „Архитектура, градоустройство, строителство и инвестиции“
|
За прием на документи и информация за услугата:
|
Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
|
Необходими документи за предоставяне на услугата:
|
При разкопаване, свързано с ново строителство, ремонт, реконструкция или присъединяване - чл. 4, ал. 1:
- Копие на Разрешение за строеж/Разрешение за поставяне (в случаите по чл. 147, ал. 1 и/или чл. 151, ал. 1 от ЗУТ се представя план-схема за разкопавания участък);
- Документ за внесена гаранционна вноска;
- План за безопасност и здраве;
- Проект за временна организация и безопасност на движението, съгласуван със сектор "Пътна полиция" (само за случаите на разкопаване в централна градска част и по основните булеварди на гр. Хасково)
При разкопаване, свързано с повреди и аварии на елементи на техническата инфраструктура - чл. 8, ал. 1"
- План-схема на разкопавания участък;
- Документ за внесена годишна гаранционна вноска.
|
Начини на заявяване на услугата:
|
- на гише в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
|
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
|
- Образец на електронното заявление може да намерите на интернет адрес: www.haskovo.bg, Раздел „Административни услуги“
- Заявлението подадено по електронен път задължително се подписва с квалифициран електронен подпис (КЕП);
|
Начини на получаване на резултата от услугата:
|
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
|
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30 лв.
|
Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 448001
|
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
|
- На гише в административно звено за обслужване в брой
- По банков път
- На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
- По електронен път
|