Срок за предоставяне: |
30 дни
|
Административната услуга се предоставя от:
|
Дирекция „Архитектура, градоустройство, строителство и инвестиции“
|
За прием на документи и информация за услугата:
|
Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
|
Необходими документи за предоставяне на услугата:
|
- Заявление (по образец);
- Разрешение за поставяне, подлежащо на промяна;
- Документ за собственост на имота (за имоти частна собственост);
- Договор за наем или нотариално заверено съгласие от собственика на терена, сградата или съоръжението;
- Актуална снимка;
- Други (при необходимост);
|
Начини на заявяване на услугата:
|
- на гише в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
|
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
|
- Образец на електронното заявление може да намерите на интернет адрес: www.haskovo.bg, Раздел „Административни услуги“
- Заявлението подадено по електронен път задължително се подписва с квалифициран електронен подпис (КЕП);
|
Начини на получаване на резултата от услугата:
|
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
|
Не се заплаща за услугата.
|