І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Управител на "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" – 1бр.
Описание на длъжността: Планира, организира, ръководи и контролира всички дейности в преходното жилище. Определя целите на екипа и координира общите действия за постигането им. Мотивира и насърчава груповото вземане на решения. Организира разработване на процедури и правила свързани с функционирането на преходното жилище, осъществява вътрешен контрол /финансов и за функционирането на преходното жилище/. Представлява преходното жилище при установяване на връзки и поддържане на контакти. Участва в изготвянето на индивидуален план за всяко дете. Консултира и оказва психологическа и професионална подкрепа на екипа от специалисти. Следи за надлежното изготвяне и водене на документацията в преходното жилище. Разпределя задачите между персонала и следи за тяхното изпълнение. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образование – висше,
Оразователно-квалификационна степен-бакалавър;
Професионални направления – Социални, стопански и правни науки, Хуманитарни и педагогически науки;
Професионален опит – опит в сферата на социалните услуги е предимство;
Компютърна грамотност-умение за работа с Word и Ехсеl
Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68, ал.1, т.1 от КТ на пълно работно време – 8 часа, изпитателен срок 6/шест/ месеца.
Място на работа – гр. Хасково
"Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" – ул. „Градинска“ №26
ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
Заявление за постъпване на работа – образец 1;
Автобиография – в свободен текст;
Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда– по образец 2;
Декларация – приложение 1 – образец 3;
Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
Копие на документ удостоверяващ професионалния опит.
Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.
ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:
Първи етап - по документи:
Втори етап - провеждане на интервю:
IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, пл.„Общински“ №1, ет. 4, стая 402, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа.
Краен срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 14.02.2023г.
Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.
Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg