ОБЩИНА ХАСКОВО СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩНОСТТА ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА ДЛЪЖНОСТ СОЦИАЛЕН РАБОТНИК В
ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА СТАРИ ХОРА
І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Социален работник -1 бр.
Основни задължения на длъжността: Отговаря за организация на ежедневието на потребители в Дневен център за стари хора. Предоставя социална подкрепа, консултации и дейности за социална интеграция на потребителите на социална услуга. Координира медико-социални програми и грижи за възрастни хора. Осъществява комуникация с потребители на услугата. Отговаря за опазване на живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата на услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции. Следи за надлежното изготвяне и водене на документацията в ДЦСХ.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образование – висше, образователна степен бакалавър или магистър;
Специалност – „Социални дейности”,
Умения за работа с компютър;
Професионален опит – наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността е предимство;
Личностни качества: дискретност, умение за работа в екип, инициативност, комуникативност, лоялност;
Добро психическо и физическо здраве, емоционална устойчивост.
Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68, ал.1, т.1 от КТ на пълно работно време – 8 часа, изпитателен срок 6/шест/ месеца.
Място на работа – гр. Хасково, Община Хасково, ул. „Георги Кирков” № 82,вх.Б
Дневен център за стари хора.
ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
Заявление за постъпване на работа – образец 1;
Автобиография – в свободен текст;
Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда– по образец 2;
Декларация – приложение 1 – образец 3;
Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
Копие на документ удостоверяващ професионалния опит.
Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.
ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:
Първи етап - по документи:
Втори етап - провеждане на интервю:
IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 4, стая 402, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа.
Краен срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 10.03.2023г.
Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.
Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg