Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

ОБЩИНА ХАСКОВО обявява процедура за подбор на здравен медиатор

Община Хасково обявява процедура за подбор на здравен медиатор

Необходими документи:

  • Автобиография
  • Мотивационно писмо
  • Копие от диплома за завършено средно образование
  • Заявление по образец

 

Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Хасково.

Mожете да изтеглите документа и от интернет страницата на общината на адрес: https://haskovo.bg/bg/karieri

 

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено средно образование
  • Принадлежност към местна уязвима етническа общност
  • Познаване на здравните и социални проблеми на общността
  • Владеене на езика на общността
  • Комуникативни умения
  • Компютърна грамотност (MS Word, Internet)

 

Провеждане на подбора (в рамките на един ден):

Разглеждане на постъпилите документи от комисия.

Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.

 

Дата, час и място на провеждане на подбора:

Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

 

Срок за подаване на документи: от 23 януари 2023 г.  до 23 февруари 2023 г.

Документите се подават в деловодството на Община Хасково.

 

Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”

  • Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги.
  • Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване.
  • Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата.
  • Подпомагане при попълване на различни документи.
  • Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.

 

Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net

Файлове

Последна промяна: 18 Януари 2023

Бъдете информирани

Абонирайте се! Получавайте първи всички актуални новини, събития, обяви и съобщения от Община Хасково.

Следвайте ни в социалните мрежи!