Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

ОБЩИНА ХАСКОВО ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА Шофьор по Проект BG05M9OP001-6.002-0122 „Патронажна грижа +“

ОБЩИНА ХАСКОВО

ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА Шофьор 

по  Проект BG05M9OP001-6.002-0122

„Патронажна грижа +“ – гр. Хасково“ финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.- 2020г.“ по процедура BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + – Компонент 2“

 

 Във връзка с изпълнението на  Проект BG05M9OP001-6.002-0122 „Патронажна грижа +“ – гр. Хасково“ финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.-2020г.“ по процедура BG05M9OP001-6.004  „Патронажна грижа + – Компонент 2“, Община Хасково обявява следните работни места:  

 

Шофьор - 1 /една/ позиция; 

 

І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ  

 

1.1.Шофьор – 1 бр. 

Кратко описание на длъжността: Управлява и стопанисва отговорно осигурения му служебен автомобил, като спазва предварително утвърден график за посещения по адреси. Изпълнява и други разпореждания на Управителя на услугата. Спазва дискретност в работата си, като не разпространява информация получена по време на изпълнение на трудовите му задължения. Отговаря за изпълнението на преките си задължения. 

 

Минимални изисквания за заемане на длъжността:  • Образование – средно/средно специално образование; 

  • Професионален опит – не се изисква.  
  • Шофьорска книжка категория В или С. 
  • Основни познания относно МПС и изискванията на производителя за неговата             експлоатация, както и реда и изискванията за извършване на ремонтните работи по него. 
  • Лични качества – инициативност, комуникативност, оперативност. 

 

Място на работа – гр. Хасково, Община Хасково, Малък бизнес център, ул. „Цар Освободител” №2, Офис 1. 

Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68, ал.1, т.2 от КТ. 

  

ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ 

  • Заявление за постъпване на работа –  образец 1; 
  • Автобиография  –  в свободен текст; 
  • Декларация – приложение 1 – образец 2; 
  • Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда–  по образец 3; 
  • Копие на документ за образователно-квалификационна степен. 
  • Копие на Свидетелство за управление на МПС. 
  • Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива); 
  • Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения. 

 

ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа: 

Първи етап - по документи: 

Втори етап -  провеждане на интервю: 

 

IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ 

Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа. 

Краен срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 15.08.2022 г. Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане. 

 

Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково:

www.haskovo.bg 

  

За повече информация: Община Хасково, 

телефон: 038/ 603 489 Пенка Георгиева (Спец. човешки ресурси) 

 

Файлове

Последна промяна: 24 Февруари 2023

Бъдете информирани

Абонирайте се! Получавайте първи всички актуални новини, събития, обяви и съобщения от Община Хасково.

Следвайте ни в социалните мрежи!