Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

ОБЩИНА ХАСКОВО ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СОЦИАЛНИ АСИСТЕНТИ във връзка с изпълнение на Проект по Процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“

Във връзка с изпълнение на  Проект по Процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансиран от  Европейския социален фонд плюс, чрез Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. Община Хасково обявява следните работни места:

        Социален асистент - 6 бр.

І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ

 Кратко описание на длъжността: Предоставяне на почасови социални услуги в домашна среда на възрастни хора и лица с увреждания. Подобряване достъпа до социални услуги и преодоляване на социалното изключване на потребителите.

  • Поддържане личната хигиена на потребителя: помощ при ежедневния тоалет и обличане; помощ при къпане, подмяна на бельо, смяна на памперс, пране и простиране;
  • Съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето, оказване на помощ при хранене;
  •  Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост, подпомагане на потребителя при приготвяне на храна , подпомагане на потребителя при хранене или хранене ;
  • заплащане на битови сметки  с финансови средства на потребителя;
  • Оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителите и  насърчаване комуникацията и поддържането на социалните контакти.
  • Съдействие при посещение в държавни институции – НОИ, НАП, НЗОК, Дирекция „Социално подпомагане“ и др. и посещение при личен лекар.
  • Ежедневно поддържа реда и чистотата в дома на потребителите

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – не се изисква, но средно образование ще се счита за предимство
  • професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство
  •  Допълнителни изисквания - комуникативност, умения за работа в екип, позитивна нагласа за работа с възрастни хора в невъзможност от самообслужване и лица с увреждания.

Място на работа – Община Хасково, гр. Хасково, кв. Република, ул. Единство № 2А

II. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ

Заявление за постъпване на работа – образец 1;

Автобиография – в свободен текст;

Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда– по образец 2;

Декларация – приложение 1 – образец 3;

Копие на документ за образователно-квалификационна степен.

Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);

Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.

III. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ ПОДБОРА – на два етапа

Етап I – оценка за допустимост на кандидатите по документи;

Етап II – събеседване.

ІV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ

Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, Малък бизнес център, ул. „Цар Освободител“ № 2, стая 2, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:30 часа.

Краен срок за подаване на документите: до 16:30 часа на 21.03.2025 г.

Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.

Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg

За повече информация:

телефон: 038/ 58 58 15 Татяна Пилева (човешки ресурси )

Файлове

Последна промяна: 13 Март 2025

Бъдете информирани

Абонирайте се! Получавайте първи всички актуални новини, събития, обяви и съобщения от Община Хасково.

Следвайте ни в социалните мрежи!