ОБЩИНА ХАСКОВО ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА МЕДИАТОР ПО ПРОЕКТ "ШАНС ЗА НАШИТЕ ДЕЦА",
Във връзка с изпълнението на Проект BG05M9OP001-2.004-0049 „Шанс за нашите деца“, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“, процедура BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“, Община Хасково обявява следното работно място:
Длъжността - Медиатор – 1 работно място е свързана с изпълнението на дейност 8 „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения“ по проект „Шанс за нашите деца“.
І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Медиатор в дейност 8 „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения“ по проект „Шанс за нашите деца“.
Кратко описание на длъжността – Провеждане на работа на терен – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество; Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва; Участие в оценката на потребностите на конкретните целеви групи, с които работи – дефиниране на проблемите, конкретните нужди и оплаквания, рисково поведение; Разпространение на образователни и информационни материали сред целевите групи и рискови общности; Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне на и мотивиране за включване в услугите; Насочване и/или придружаване на потребители до услугите; Подпомагане на специалистите при реализация на дейностите в конкретните услуги по отношение на връзката „специалист – семейство”; Подпомагане на работата на социалният работник и други членове на екипите по проекта; Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образование - средно образование;
Професионален опит – не се изисква;
Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип; инициативност, самоконтрол, толерантност; отговорност;
Умения за работа с компютър и офис техника.
Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68, ал.1, т.2 от КТ, с изпитателен срок за пълно работно време – 8 часа.
Проектът е със срок до 31.12.2022г.
Място на работа – гр. Хасково
Общностен център за подкрепа на деца и родители – ул. „Железни врата“ №6
ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
Заявление за участие – приложение 1;
Автобиография – в свободен текст;
Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда– по образец приложение 2;
Декларация –– приложение 3;
Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.
ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:
Първи етап - по документи;
Втори етап - провеждане на интервю;
IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа.
Краен срок за подаване на документите: до 17.00 часа 18.10.2022г.
Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.
Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg
За повече информация: Община Хасково,
телефон: 038 603 396 Десислава Стоянова