Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

ОБСЪЖДАНЕ ДОКЛАДНА ЗАПИСКА ОТ ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ХАСКОВО ОТНОСНО: ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ПРЕДСТАВИТЕЛ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ХАСКОВО В ПОИМЕННИЯ СЪСТАВ НА ОБЛАСТЕН СЪВЕТ ЗА НАМАЛЯВАНЕ РИСКА ОТ БЕДСТВИЯ.

ДО                                                                               

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

ХАСКОВО

 

ДОКЛАДНА ЗАПИСКА

 

от Таня Захариева – председател на Общински съвет – Хасково

ОТНОСНО: Определяне на представител на Общински съвет -   Хасково в Поименния състав на Областен съвет за намаляване риска от бедствия.

 

Уважаеми госпожи и господа,

С рег.индекс: 06-25-152 от 03.09.2024 г. в Общински съвет – Хасково се получи писмо от Областния управител на област Хасково, в което е изпратена за сведение и изпълнение заповед № РД-13-83/02.09.2024г., относно определяне на поименния състав на Областен съвет за намаляване риска от бедствия. Областният съвет за намаляване на риска от бедствия осъществява възложените му дейности и правомощия, предвидени в нормативната уредба, указания и насоки дадени от Съвета към Министерски съвет за територията на Област Хасково. В областния съвет участват представители от всички Общински съвети в област Хасково.

Предвид гореизложеното предлагам Общински съвет - Хасково да вземе следното

 

 

Р Е Ш Е Н И Е:

 

         На основание чл.21 ал.1 т.23 и ал.2 от ЗМСМА и чл. 64а, ал. 2 от Закона за защита при бедствия, Общински съвет – Хасково определя Таня Трендафилова Захариева – Председател на Общински съвет -  Хасково за представител на Общински съвет - Хасково в Областен съвет за намаляване риска от бедствия. При невъзможност за участие на определения представител, последният ще бъде заместен от Делян Димчев Делчев или Йозджан Расим Мехмед заместник-председатели на Общински съвет-Хасково.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ХАСКОВО:

/Таня Захариева/п/

Последна промяна: 19 Септември 2024

Бъдете информирани

Абонирайте се! Получавайте първи всички актуални новини, събития, обяви и съобщения от Община Хасково.

Следвайте ни в социалните мрежи!